We welcome our 2 newest members: Whitef0x, and that other guy I can't spell lol. Keep bugging Leynore, so he joins.
#1

asics goedkoop

in Bugs and Glitches Mon Jan 20, 2020 8:45 pm
by Ingram Obadiah | 3 Posts

Nogmaals is de ether dik met onhoudbare onzin. asics goedkoop pose, chi, toning, blote voeten, minimalistisch ... wanneer eindigt het? "Op basis van deze opmerking lijkt ASICS behoorlijk tevreden te zijn om te voorkomen dat hij zijn belangrijkste concurrenten (bijv. Saucony, New Balance, Nike en binnenkort Brooks) volgt in de minimalistische strijd. Om eerlijk te zijn, het kan me niet echt schelen of ze dat doen - er zijn op dit moment tal van opties van andere bedrijven, en het is ASICS-verlies als de beweging doorzet en ze verliezen in een groeiende sector van de hardloopschoenenmarkt (volgens voor Leisure Trends Group, maakten minimalistische modellen 39% uit van alle trailschoenen die in april 2011 werden verkocht - ze vertegenwoordigden slechts 3% in 2010).

Ten eerste vermeldt je fotobijschrift ten onrechte dat Asics zijn zin had, alle lopers asics laufschuhe zouden perfect tevreden moeten zijn om door te gaan als over-striding heel-strikers. "Niet zeker waar dat vandaan kwam, zeker niet ik. Ik geloof dat sommige lopers voorvoet moeten slaan. bijvoorbeeld, als iemand minder dan 10 graden dorsiflexie heeft, wat veel hardlopers doen, kan die asics sneakers hardloper geen hielsrtike bereiken. Maar weet je wat ... mensen zijn zeer gevarieerd, en veel hardlopers slaan en lopen goed en efficiënt. Er is geen probleem opvallende middenvoet of voorvoet in een ASICS-schoen .. Ik raad het de hele tijd aan, vooral als ik denk dat een verandering in vorm zal helpen. Maar niet voor iedereen. "

Moet iedereen minimalistisch worden? Nee, absoluut niet. Als u pijnloos loopt op schoenen uit de ASICS 2100-serie, blijf dat dan ook doen. Rennen is immers wat belangrijk is, en waarom knoeien met wat sneakers asics werkt. Zoals Bartold echter opmerkt, zijn mensen variabel, dus waarom zouden we verwachten dat het 12 mm lift, hiel slagmodel voor iedereen werkt? Daarom ben ik zo verbijsterd over zijn bereidheid om de minimalistische beweging te bestrijden.

Wat is het voordeel van een opgeheven hiel van 12 mm? U hoort meestal over verminderde Achilles-problemen, maar is dit bewezen? Richards et al., 2008 stellen dat "... de algehele impact op het letselpercentage van het lopen in een schoen met een verhoogde hak nog niet is getest in klinische onderzoeken." Ten slotte is er een opmerking over minimalistische schoenen die het pad van tonificerende schoenen volgen. Ik heb hier echter een groot probleem mee. Toning-schoenen zijn een afwijking die de mens verder afleidt van de toestand waarin we worden geboren (op blote voeten).

Rekruten (duizenden van hen werden opgenomen in deze studies) kregen net zo goed een standaard schoenstabiliteit toegewezen als dat ze in het juiste schoentype voor hun boogtype werden geplaatst. Tot zover die natte test ASICS! Bij asics tiger het bekritiseren van minimalistische advocaten voor het ontbreken van bewijs, lijkt het gebrek aan bewijs niet zo opvallend te zijn als het lijkt te zijn wanneer je in de literatuur graaft.

Als de onderzoeken "nog steeds" beschikbaar zijn voor "minimale" of "maximale" (bij gebrek aan een betere term) schoenen, waarom is er dan geen gelijkmatige weergave van beide stijlen in de schappen van de schoenenwinkel? Het zou logisch zijn dat, aangezien je jezelf hebt verteld dat alle hardlopers verschillend zijn en daarom verschillende stijlen hardloopschoenen nodig hebben, er een gelijkmatige weergave zou zijn van zowel "minimale" als "maximale" schoenen in winkels.

Scroll up


Visitors
0 Members and 3 Guests are online.

We welcome our newest member: Bella Swan
Board Statistics
The forum has 2168 topics and 2220 posts.

0 members have been online today:


Visitor record: 104 users on Thu Oct 26, 2023 11:53 am..